[vc_row][vc_column][vc_column_text]

قیمت و توضیحات تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ

تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ در سراسر تهران و کرج
نمایندگی رسمی تعمیر و تعویض قطعات درب اتوماتیک
نگهداری کرکره برقی پارکینگ[/vc_column_text][vc_column_text]تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ با توجه به استفاده زیادی که از آنها می­ شود و حتی از نوع کرکره برقی پارکینگ، بسیار رایج است

ولی تعیین قیمت آن بستگی به فاکتورهای زیادی دارد که تا کارشناس مربوطه به محل اعزام نشود و عیب یابی دقیق انجام دهد قابل تعیین نیست.

در این مطلب به نکات نگهداری این درب­ ها نیز اشاره کرده ­ایم تا هزینه و تعداد دفعات تعمیر را کم کنید.

قیمت و توضیحات تعمیر درب

استفاده از درب­های اتوماتیک در مکان­های مختلفی مثل پارکینگ که با پیشرفت علم و تکنولوژی به منظور راحتی، رفاه و امنیت بیشتر تولید شده­ اند،

به مرور زمان سبب می­ شود که احساس به تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ پیدا کنید که این نیاز بسته به دلایل مختلفی روی می­دهد.

تعمیر درب اتوماتیک بسیار حائز اهمیت است چرا که در صورت بروز مشکل مسائل امنیتی نیز در هاله ا­ی از ابهام قرار می­ گیرند

به همین دلیل توصیه می­کنیم به مطالب ما پیرامون مراکز تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ مراجعه کرده و شماره تماس و آدرس بهترین­ها را در تهران پیدا کنید.

سرویس و نگهداری تخصصی

وقتی نیاز به تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ توسط تیمی متخصص و حرفه­ای وجود داشته باشد معمولا هر بخشی از این درب­ها ممکن است دچار ایراد شده باشد،

مثلا جک بازویی درب، مدار­های الکترونیکی یا برد­ها (Board)، سنسورهای چشمی یا فتوسل­ها، برهم خوردن تنظیمات و دوباره تنظیم کردن آنها، از حالت تراز خارج شدن درب، تعمیر ریموت درب و غیره.

همچنین عیب یابی به منظور تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ، نیاز به جوشکاری و غیره نیز هزینه­ های جداگانه­ ای دارند

تمامی این فاکتورها به همراه نوع برندی که خریداری کرده ­اید، تعمیر یا تعویض قطعات و شدت آسیب­های وارد شده همگی روی قیمت نهایی تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ تأثیرگذار هستند.

لذا ذکر قیمت دقیق امکان پذیر نیست و حتما باید کارشناس مربوطه به محل اعزام شده، عیب­ها را مشخص و سپس براساس فاکتورهای گفته شده هزینه را برای شما تعیین کند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نگهداری درب کرکره ای اتوماتیک پارکینگ
تعمیر و نگهداری درب کرکره ای اتوماتیک پارکینگ

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نگهداری کرکره برقی پارکینگ

حتما در مورد تعمیر، درمان و هر مورد و اصطلاح مشابه آن شنیده­ اید که گفته می­ شود پیشگیری بهترین کار است

به همین دلیل تا زمانی که شما به نکات نگهداری کرکره برقی پارکینگ آگاه باشید، بدانید با چه روش­هایی باید مراقب درب اتوماتیک پارکینگ خود باشید، نه تنها تعداد دفعات تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ را پایین خواهید آورد بلکه هزینه ­ها را نیز به شدت کاهش می­ دهید.

اما نکات نگهداری چه مواردی هستند:
  • موتور درب کرکره ­ای به صورتی است که اگر در روز بیشتر از 4 بار باز و بسته شود داغ خواهند کرد.
  • به محض اینکه اختلالی در باز و بسته شدن مشاهده کردید تنظیمات ریموت و رِسیور را دوباره انجام دهید و فشار به درب وارد نکنید.
  • ریموت اصلا نباید در معرض دمای زیاد یا تابش مستقیم نور خورشید باشد.
  • چنانچه قصد تمیز کردن درب کرکره برقی یا پارکینگ دارید، مراقب باشید تا به هیچ وجه آب به موتور و رسیور نریزد چرا که قطعا هزینه­ی زیادی را باید بابت تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ و درب کرکره برقی بپردازد.
  • به هیچ وجه حتی اگر خیلی عجله هم دارید با دست به درب کرکره برقی نیروی اضافی وارد نکنید یا آن را هل ندهید تا زودتر باز و بسته شود و یا به بچه­­ها اجازه­ی آویزان شدن ندهید چرا که قطعا آسیب خواهد دید.
  • در مسیر باز و بسته شدن درب پارکینگ و درب کرکره برقی اصلا نباید هیچ مانعی باشد.
  • سیستم خلاص که برای مواقع ضروری است اصلا نباید در دسترس بچه­ها باشد.
  • درب کرکره برقی و درب اتوماتیک پارکینگ در برخی مدل­ها نیاز به روغن کاری تا سالی حدود 2 بار دارند تا با کاهش اصطکاک وارد شده، راندمان و بازدهی افزایش پیدا کند.
متخصص تعمیر درب اتوماتیک

برای روغن کاری از روغن مخصوص باید استفاده کرد که بهترین آنها WD 40 Specialist است، که روغن لیتیوم سفید یا روغن سیلیکونی ضد آب هم می­گویند و در بازار به نام روغن بلستر درب پارکینگ یا گریس لیتیوم سفید بلستر معروف است.

با رعایت موارد گفته شده هزینه­ های تعمیر و تعداد دفعات سرویس کاری برای تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ و درب کرکره ­ای به شدت کاهش دهید

تا سالیان طولانی بتوانید با خیالی راحت از آنها استفاده کنید و در صورتی که نیاز به تعمیر و یا سرویس داشت حتما از متخصصین و افراد حرفه­ای این کار کمک بگیرید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *